torsdag 7 maj 2015

semstern då.

Jag skulle kunna skriva långa haranger om hur vackert det var och hur ljuvligt vi hade det, för det var vackert och vi hade det ljuvligt. Våra barn är verkligen i en perfekt semesterålder nu. Enkla att ha att göras med, de äter själva, vet hur länge det tar när man sitter i flygplan och de kan leka med varandra utan att vi måste stirra oss blinda på dem varje sekund för att de inte ska drunkna när vattnet når dem högre än till anklarna.

Men ni fattar, vår semester gick alltså ut på att slappa, läsa bok och leka i hotellets vattenpark. Jag måste säga, Kennet hade inte en chans mot mig när det kom till vem som åkte snabbast i kanorna. Och det har inget att göra med att jag marinerade mig i solkräm som sen gjorde att "det gled bättre". Sånt påstår bara förlorare.

Men om jag rekommenderar Turkiet med barn? jodå, det är nära, det är varmt och de kan det här med rutchkanor. Se bara!








4 kommentarer:

  1. Välkomna hem! Pojkarna vill se filmen om och om igen, och Wilhelm vill också far till Kurtiet!! :) (om du fick samma kommentar två gånger så ursäkta mig!)

    SvaraRadera
  2. Det ser verkligen MAGISKT skönt och roligt ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. det var skönt och vi bara varvade latandet med lekande. Fungerade finfint!

      Radera