söndag 31 mars 2013

hej bloggen


Jag ber så mycket om ursäkt för att det är lite krångligt att slippa hit. Först idag var det en adress, nu är det en annan. Den som gäller är alltså maricaost.blogspot.fi som jag även använde tidigare på den gamla bloggen. Jag tänkte att det blir enklast så, men vetefan iallafall, det är krångligt som bara den dethär att byta adresser på sidor, alla länkar, allt bloglovin och sådant trasslar till sig.

Men vet ni allt det här trasslet beror bara på att jag inte är ett teknikens underbarn som sköter allt det här internettandet. Jag har andra kvalitéer. Så ha tålamod, drick lite te till era chillpills så ska det nog bli bra det här. Jag pysslar vidare på sidan så länge.

Och så kan vi pynta med en klassisk te och pysselbild i vårfärg till det.



Förresten grym tur att jag inte satsat på en karriär som en hacker, ett geni eller så. Jag menar, hur hade det sett ut?

2 kommentarer:

  1. Men vart fasiken försvann hon liksom?! Här har man vridit sig som en döende mask (vrider de inte sig då?!) då man inte haft rätt att läsa dina texter på gu´vet hur länge! Fy skäms på dig och hallelulja att jag får följa med ditt spännande liv nu igen! För orange, ja orange är nog bäst! (Sitter ju här med både blus och strumpisar i den färgen om vi ska vara exakta. Kjolen är brun. Ja för inte har jag nu bara strumpisar heller!)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nå häääär är jag!!! Men nog är orange bland det snyggaste som finns, nånsin! Nu ska jag gå ut och skämmas en stund :)

      Radera