lördag 28 mars 2015

Sekunden före jag låg på rygg bland kottar och ris

Nej, detta är inte upptakten till en sexig story baserat på sanna upplevelser som utspelar sig i skogsmiljö trots rubriken.

Utan idag vandrade jag och min homie Emma runt i skogen med våra kameror och en stundvis lite lössläppt Awa. Så roligt att för en gångs skull fotografera något man kan locka på och muta lite så kommer det springande.  Hon var lite som en superhjälte på bilderna (och relativt oskarp sådan på flera av dem)



Men sen sekunden efter denna bilden vet jag inte vad som hände utan där låg jag då sen och sprällade med armar och ben medan jag blev överröst med kärlek* av Awa och desperat försökte rädda min kamera från att dö hunddöden. Men roligt hade jag, gott så!


*fortfarande - inte den typen av kärlek!


3 kommentarer: