torsdag 17 mars 2016

packa, packar, packad

Jag är mycket uppspelt egentligen - i helgen får jag fara på en fotokurs lördag till söndag med fotoklubben. Kursdragare är Jens C Hilner från Sverige. Wiihuu från hela mitt hjärta.

Nu återstår bara packandet inför denna och jag är mycket mindre uppspelt över det en trött torsdag. VET NI HUR MYCKET TAVARA JAG SKA DRA MED UT TILL REPLOT? Sjukt mycket att packa när man är lite trött. (det mesta är klubbens som jag haft lånat.)

Nämen, skulle inte en av alla de super jätteviktiga sakerna som ska ner i väskan vara en rödvinflaska så vet jag inte vad som skulle motivera mig ikväll. Så det så.


 


se bara!

Sen ska vi inte ens tala om hur långt borta Replot och Söderudden är, känns lite som ett hittepåställe typ Harry Potter skolan eller Ankeborg, har man inte varit där så kan man inte vara hundra på att det faktiskt existerar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar