tisdag 21 maj 2013

hektiskt att leva.

Det har varit mycket den senaste tiden. Mycket roligt vill säga. Det kombinerat med sol, resa och kvälls och nattjobb gör att man prioriterar bort det där livsnödvändiga beroendena så som internet för att hinna med allt. Jag övervägde först att prioritera bort andningen, men det kändes som en lite kortsiktig plan.

Men på tal om resor så var vi ju till Helsingfors i helgen som ni såg i mitt instaflöde. Det var så roligt, så härligt och fullkomligt perfekt. Fina vänner är the shit säger jag bara. Det och så den här fungerande radion jag fann för en spottstyver på torgloppiset på söndagen. Den kommer bli perfekt i vårt nya kök när det är klart. Den är så snygg att jag nästan skulle ligga med den om det var fysiskt möjligt. Iallafall ragga på.

Man ba: Graetz, vad vill du ha till frukost babe?
Den ba: Sjörapporten och sen lite sommarprat från P1




2 kommentarer:

  1. haha, jag har också haft kärlekshistorier med de mest udda ting. Aldrig med en radio. Fast man skall aldrig säga aldrig sa hon klokt som en gammal gumma.

    SvaraRadera
  2. Vad sägs om att styra upp till bloggträff så småningom? :) På tal om hektiskt schema då alltså.

    SvaraRadera