torsdag 22 augusti 2013

Jag är ikke död. Men det är inte augusti heller.

Jag vet jag ska återkomma. Jag har lovat, och jag gör inget annat än återkommer i utkast på utkast. Men allt jag skriver blir så högtravande och skitnödigt och inget är direkt givande läsbart för er del. Bara lätt skryt om hur underbar och fantastisk jag är. Det eller så blandar jag in mina kvinnodelar i texten på ett opassande sätt. Men efter som Linn länkat mig idag så inser jag att det är min plikt som bloggsyster att visa att jag lever*.  

Och kan vi nu tala om sommaren? Eftersom jag förstår att ni dör av nyfikenhet och så över mina plikter,  kan jag meddela att liksom sist så har jag och min man har gjort ett kök, och sen lite varandra med, men det hör inte hit. Så sommaren har varit snäll mot oss och självklart kommer bilder snart. På köket alltså, jag vill ju inte skrämma er härifrån såhär direkt.


Vad gjorde ni, vad har jag missat?

*Och min enda chans att göra en hyfsad comeback när ni är styrda hit av högre makter och så.

3 kommentarer:

  1. Jag har börjat blogga igen, största händelsen i år. ;)Nånej, inte har du missat så farligt mycket.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hurra Christina, jag har levt under en sten i sommar! Var bloggar du?

      Radera
    2. Började typ denna vecka.. men här: finachristina.wordpress.com

      Radera