torsdag 22 augusti 2013

lampan

Eftersom jag nu singlade slant om ni skulle vilja läsa om mina bikinivåndor iår (Hejdå hängmattan i parken, hej istället hängpattar till marken, varifrån kom ni?) eller min nya hall-lampa som jag knåpade ihop för en tia på en kvart istället så blev det lampan som vann. 

Jag älskar den. Så grann. Så enkel och så matchande med resten av hallen. En röd lampsladd från Classes, en lampskärmsstomme från loppis och sen blandar man alltsammans med lite svart sprayfärg. Man behöver inte ens ha fantasi eller hjärnkapacitet för att klara av det här. Vilken idiot som helst kan fixa. Jag gjorde!


Men eftersom jag gjorde min redan i Juni så ska jag nu rulla in brösten i en bh och sen gå ut och njuta av den sista biten sommar här hos oss.



12 kommentarer:

  1. Snygg lampa, och härligt med comeback! Du har varit saknad! :)

    SvaraRadera
  2. Nåmen Hej! Snygg lampa, men det var nog inte det jag ville säga utan; väkommen tillbaka, fina du! :)

    SvaraRadera
  3. Storgillar lampan och att du är tillbaka! :)

    SvaraRadera
  4. Hej,
    vet inte hur många gånger jag varit in och kolla. Så visst har du varit saknad här i södra Finland också.
    Snyggt lampa. Ingen bild på dina upprullad bröst i bikini då?
    Linnéa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det besparar jag omvärlden :) Vad kul att du kommer hit!

      Radera
  5. Så snyggt! Kul att du återuppstått (om än med hängpattar, vi gillar dig oavsett ;))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut, hängpattar är alldeles för underkattade.

      Radera
  6. Men jaa hurra, så bra att du bloggar igen! :) Snygga hallampa ("och snygga pattar" höll jag nästan på att skriva, för jag är säker på att de är snyggare än du tror).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej på dig Maria. De är säkert underbara som svalor som häckar. Bara att de bajsar ner vår bil mycket mindre.

      Radera