måndag 20 april 2015

sova bör man.

Gång på gång blir jag lite förvånad över mig själv. Inte så att jag oooh:ar och aaaah:ar åt min egen förträfflighet, utan mera himlar med ögonen åt det faktum att jag inte kommer mig i säng på kvällarna. Det går väl an på fredag och lördag, men söndag då borde man tvingas i säng med hot eller muta, vilket som bara, så länge det är senast kl 22. För alltså denna sömnbristen i början på veckan får mig oftast att bli så trött att jag nu på måndagkvällen bara skulle vilja krypa upp i en varm livmoder nära dig och vila upp mig i ett par månader.  

Men skam den som somnar, istället ska jag gaska upp mig och fara på länk för att reda upp tröttman och de första 20 minuterna av länken tänkte jag ägna åt att lyssna på veckans poddavsnitt, jag vet ju inte hur det låter ännu, men det är säkert bra så här under kan ni ju lyssna ni med. Hanna och jag ritade nämligen serieteckningar, eller vi försökte iallafall. 



Ni hittar oss ju även på iTunes, Facebook och såklart Soundcloud. Vi hörs!

2 kommentarer:

  1. Åh, jag skrev just om det här!

    http://nickbyrapporterar.blogspot.fi/2015/04/lagg-dig-i-tid-manniska.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag lästa och jag förstår, det är så svårt, man vill bara ha lite lugn och ro på kvällen

      Radera