torsdag 18 april 2013

fotokurs

Ikväll har jag en fotokurs att vara på. Fantastiskt roligt och spännande. Denna entusiasmen gjorde att jag idag kopplade i min externa och tittade genom lite bilder från tidigare och jag kunde konstatera två saker.

A) allt var inte bättre förr, speciellt inte när det kom till min fotografering. Här kan man inserta ett pinsamt skratt. Vad tänkte jag egentligen när jag tog bilder då, eller helt uppenbart tänkte jag inte alls. Inte för att jag är bra nu heller, men bilderna är i allafall lite behagligare att titta på än de var säg 2007

B) Jag kom oförberett över de här bilderna från förra sommaren och hela min kropp vände sig då ut och in på grund av sommarlängtan. Stranden, bären, havet, solen. LIVET. Den här s.k. våren i år är ju tortyr.




Nåväl nu ska jag iväg och lära mig massor!


1 kommentar:

  1. Åååå Hallon!!! Jag längtar också till sommaren. Jag minns fortfarande hur det var att åka utomlands (till Vörå alltså) och hälsa på hos er.

    Ha så kul på fotokursen! Det är mycket bättre att gå när man kan en del redan som du, för då vet man vad man vill lära sig mer om.

    SvaraRadera