lördag 6 april 2013

nytt för mig

Om än jag älskar gammalt så gillar jag även nytt. Nu kanske jag är sista på jorden att skaffa en sådan här men någon ska ju vara det med.

Jag har länge tänkt på att skaffa en ny telefon och idag gjorde jag äntligen slag i saken och köpte en sån där telefon som delar åsikterna likt gud delade röda havet. Jag gav upp android och HTC och vet ni, såhär 3 timmar in i köpeuforin kan jag meddela att jag älskar den redan djupt. Femman passar perfekt i min hand.


Dessutom tycker jag ni måste följa mig på Instagram, det står ju det där i min presentation, bara så ni vet.

2 kommentarer:

  1. Grattis (om man nu kan gratta när någon skaffat en ny mackapär)! Bra val.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, jo, man får gratta till prylar! :) jag är svinnöjd.

      Radera